گفتاردرمانی و کاردرمانی صدای امید
گفتاردرمانی و کاردرمانی صدای امید
آشنایی:
خدمات: مشکلات یکپارچگی حسی، دیزآرتری، کم توان ذهنی، *****، خدمات روانشناسی، اختلالات تلفظ، سکته ی مغزی(آفازی)، کم شنوایی، بیش فعالی، نوشتن)، اختلال صوت، سندرم دوان، خدمات گفتاردرمانی: گفتاردرمانی در منزل، تاخیر گفتار، اختلالات یادگیری، مشکلات نوشتاری ودستخط کودکان و درک ریاضی، اختلال یادگیری(خواندن، اختلال بلع، فلج مغزی، لکنت
⚫️ گفتاردرمانی صدای امید واقع در نادری با کادری مجرب و دلسوز با بهترین امکانات(شامل اتاق مخصوص بازی درمانی،اتاق درمان بزرگسال، اتاق تاریک، اتاق شن و آب و بهترین وسایل مخصوص گفتاردرمانی و کاردرمانی)آماده ی ارائه ی کلیه ی خدمات گفتاردرمانی و کاردرمانی میباشد. ⚫️ خدمات روانشناسی نیز توسط روانشناسان موفق و دوره دیده در این مرکز ارائه میشود ⚫️ این مرکز با کنار هم قرار دادن خدمات توانبخشی و روانشناسی، هزینه های درمان کودکانی که نیاز به دریافت چند درمان در کنار هم دارند را بسیار کاهش داده است.
نشانی: خوزستان، اهواز، نادری، خیابان موسوی، بالاتر از پارکینگ کارون نبش کافی، روبروی مهدیه آیت الله لنکرانی
شماره تماس مشاوره و پذیرش: 09167271774
لینک‌ها: اینستاگرام،
هم‌رسانی با دوستان
این نقشه، آدرس گفتاردرمانی و کاردرمانی صدای امید متخصص  در شهر اهواز است. در اینجا آماده پذیرایی، ویزیت، معاینه و ارایه خدمات به شما بیماران گرامی هستند.
لوکیشن گفتاردرمانی و کاردرمانی صدای امید
ساعت کاری گفتاردرمانی و کاردرمانی صدای امید
« هفته گذشته
هفته آینده »
درخواست نوبت دیدار
نوشتن نظر شما
فرستادن دیدگاه
به منظور مطلع شدن از نوبت گرفتن از، هزینه ویزیت، بیوگرافی، ساعت کاری گفتاردرمانی و کاردرمانی صدای امید با شماره‌های نوشته‌شده، زنگ بزنید.
لطفا پیش از مراجعه حضوری با تلفن گفته‌شده، تماس بگیرید.
شما در این نمایه، دسترسی به آدرس مطب، آدرس تلگرام، نوبت دهی اینترنتی، شماره مطب، اینستاگرام، روزهای کاری دکتر، رزومه و بیوگرافی پزشک و دیگر راه‌های تماس با گفتاردرمانی و کاردرمانی صدای امید را خواهید داشت.
مناطق
گفتاردرمانی و کاردرمانی صدای امید (نادری)
دامنه‌های دیگر گفتاردرمانی و کاردرمانی صدای امید
گفتاردرمانی و کاردرمانی صدای امید در پجشگی گفتاردرمانی و کاردرمانی صدای امید در آنلاین دکتر گفتاردرمانی و کاردرمانی صدای امید در دکترفارسی
موتور جست‌وجوی کال پزشک همه‌ی بهره‌های این سامانه را دارد.
Telegram Messenger