گفتاردرمانی آبان
گفتاردرمانی آبان
تگ لاین:
زمینه‌های کاری: بهبود مهارت های خواندن و نوشتن و ریاضی در کودکان، درمان تاخیر در گفتار کودکان، بهبود مهارت های بازی در کودکان، فیبراپتیک لارنگوسکوپی، بهبود مشکلات حافظه در کودکان و بزرگسالان، درمان مهارت های ارتباطی و گفتاری در بیماران ضربه مغزی و یا سکته مغزی که دچار زبان پریشی شده اند و بیماران MS و افرادی که دچار بیماری های پیشرونده شده اند، بلع تراپی و درمان مشکلات تغذیه ای در کودکان و بزرگسالان، صوت تراپی، درمان لکنت کودکان و بزرگسالان، آماده کردن کودکان برای تست سنجش آموزش و پروش، بهبود مهارت های اجتماعی و ارتباطی و گفتاری کودکان وبزرگسالان طیف اتیسم، FEES (ارزیابی مشکلات بلع با نیزو اندوسکوپی)
مجتبی ورزند: گفتاردرمانگر یاشار عطارزاده: گفتاردرمانگر
لوکیشن: آذربایجان شرقی، تبریز، بلوار استاد شهریار، نرسیده به زیرگذر آبرسان، گروه پزشکی آبان، بخش استروبوسکوپی و گفتاردرمانی
شماره تماس پذیرش: 09147894049
شماره تماس پذیرش: 09142531586
لینک‌ها: اینستاگرام،
فرستادن به دوستان
این نقشه، آدرس گفتاردرمانی آبان متخصص  در شهر تبریز است. در اینجا آماده پذیرایی، ویزیت، معاینه و ارایه خدمات به شما بیماران گرامی هستند.
نشانی گفتاردرمانی آبان
ساعت کاری گفتاردرمانی آبان
« هفته گذشته
هفته آینده »
دریافت نوبت دیدار
نوشتن نظر شما
فرستادن دیدگاه
لطفا پیش از مراجعه حضوری با شماره نوشته‌شده، زنگ بزنید.
به منظور با خبر شدن از بیوگرافی، ساعت کاری، هزینه ویزیت، نوبت گرفتن از گفتاردرمانی آبان با شماره‌های گفته‌شده، زنگ بزنید.
در این پروفایل، توانایی آشنایی با روزهای کاری دکتر، شماره تلفن مطب، نوبت‌دهی اینترنتی، آدرس کانال تلگرام، پیج اینستاگرام، رزومه و بیوگرافی دکتر، آدرس مطب و دیگر کانال‌های تماس با گفتاردرمانی آبان را خواهید داشت.
منطقه‌ها
گفتاردرمانی آبان (بلوار استاد شهریار) گفتاردرمانی آبان (آبرسان) گفتاردرمانی آبان (بیلانکوه) گفتاردرمانی آبان (گلگشت) گفتاردرمانی آبان (ماندانا) گفتاردرمانی آبان (زعفرانیه) گفتاردرمانی آبان (ولیعصر)
گفتاردرمانی آبان در اینترنت
گفتاردرمانی آبان در پجشگی گفتاردرمانی آبان در دکتر ماهر گفتاردرمانی آبان در کلیک دکتر
موتور جست‌وجوی کال پزشک همه‌ی بهره‌های این سامانه را دارد.
Telegram Messenger