گفتاردرمانی و کاردرمانی مرضیه سنجری
گفتار درمانی، کاردرمانی، رفتار درمانی، بازی درمانی و روان شناسی
گفتاردرمانی و کاردرمانی مرضیه سنجری
آشنایی کوتاه: گفتار درمانی، کاردرمانی، رفتار درمانی، بازی درمانی و روان شناسی
خدمات: بیش فعالی، اتیسم، کودکان با عقب ماندگی ذهنی و سندروم داون، کم شنوایی، اختلالات بلع، اختلالات صوت، درمان لکنت، کاردرمانی جسمی، روانشناسی، اختلالات یادگیری، رفتار درمانی، کاردرمانی ذهنی، مشکلات توجه و تمرکز، آفازی
نشانی: کرمان، خیابان والفجر جنوبی، کوچه 4
شماره تماس پذیرش: 09190676046
لینک‌ها:
فرستادن به دوستان
این نقشه، آدرس گفتاردرمانی و کاردرمانی مرضیه سنجری متخصص گفتار درمانی، کاردرمانی، رفتار درمانی، بازی درمانی و روان شناسی در شهر کرمان است. در اینجا آماده پذیرایی، ویزیت، معاینه و ارایه خدمات به شما بیماران گرامی هستند.
لوکیشن گفتاردرمانی و کاردرمانی مرضیه سنجری
ساعت کاری گفتاردرمانی و کاردرمانی مرضیه سنجری
« هفته پیش
هفته پس »
گرفتن نوبت دیدار
تجربه شما
ثبت پیام
شما در این جا، دسترسی به نوبت دهی اینترنتی، رزومه و بیوگرافی پزشک، آدرس تلگرام، آدرس مطب، پیج اینستاگرام، شماره تلفن مطب، روزهای کاری دکتر و دیگر راه‌های ارتباط با گفتاردرمانی و کاردرمانی مرضیه سنجری را دارید.
برای مطلع شدن از نوبت گرفتن از، ساعت کاری، رزومه، هزینه ویزیت گفتاردرمانی و کاردرمانی مرضیه سنجری با شماره‌های گفته‌شده، زنگ بزنید.
قبل از دیدار با شماره نوشته‌شده، زنگ بزنید.
ناحیه‌ها
گفتاردرمانی و کاردرمانی مرضیه سنجری (والفجر) گفتاردرمانی و کاردرمانی مرضیه سنجری (بلوارجمهوری) گفتاردرمانی و کاردرمانی مرضیه سنجری (امام جمعه) گفتاردرمانی و کاردرمانی مرضیه سنجری (فیروزه) گفتاردرمانی و کاردرمانی مرضیه سنجری (هزار و یک شب) گفتاردرمانی و کاردرمانی مرضیه سنجری (شفا) گفتاردرمانی و کاردرمانی مرضیه سنجری (ماهان) گفتاردرمانی و کاردرمانی مرضیه سنجری (بردسیر) گفتاردرمانی و کاردرمانی مرضیه سنجری (زرند)
گفتاردرمانی و کاردرمانی مرضیه سنجری در دیگر وب‌سایت‌ها
گفتاردرمانی و کاردرمانی مرضیه سنجری در پجشگی گفتاردرمانی و کاردرمانی مرضیه سنجری در دکتر بیگ گفتاردرمانی و کاردرمانی مرضیه سنجری در دکتر نزدیک
موتور جست‌وجوی کال پزشک همه‌ی بهره‌های این سامانه را دارد.
Telegram Messenger